Nowy zarząd Fundacji Manus

3 miesiące temu
Strona Główna  /  Aktualności  /  Nowy zarząd Fundacji Manus

Ostatnie tygodnie były dla nas czasem wielu zmian kadrowych. Z funkcji prezesa zrezygnował Maksymilian Żurman, który obejmował to stanowisko od ponad roku. Z Fundacji Manus odeszła również wiceprezes – Patrycja Kowalek. Obecnie zarząd tworzy 5 osób, czyli maksymalna liczba określona przez statut. Nową prezes Fundacji została Zuzanna Hazubska. Zarząd powiększył się też o dwie nowe członkinie – Karolinę Rebzdę, która przejęła funkcję wiceprezes i Magdalenę Grałek. Wiceprezesem został również Łukasz Świerczyński. Na swoim stanowisku członkini zarządu została Dominika Stempień.

Zuzanna Hazubska – Prezes Fundacji od września 2017

Była przewodnicząca Samorządu Studenckiego i Samorządu Wydziału Podstawowych Problemów Techniki. Doktorantka na Wydziale Informatyki i Zarządzania. Członkini Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów

Prezesem Fundacji Manus została we wrześniu 2017 roku. Wcześniej obejmowała stanowisko wiceprezesa. Sprawuje opiekę m.in. nad funkcjonowaniem Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu Dąbie, Preinkubacją i klubem dziecięcym mSzkrab.

Kiedy nie ma jej w Fundacji, jest w każdym innym miejscu na ziemi, a przynajmniej we Wrocławiu. Pełna energii, kontaktowa, chętna do dzielenia się ogromem wiedzy, którą zdobyła koordynując kolejne projekty. Żywa legenda wśród samorządowców Politechniki Wrocławskiej.

Karolina Rebzda – Wiceprezes Fundacji od września 2017

Wiceprezes Fundacji od września 2017. Zajmuje się Prowadzeniem Polityki Informacyjnej. Sprawuje opiekę nad Pozyskiwaniem Grantów i Funduszy, Akademickimi Targami Pracy i Polibudką.

Łukasz Świerczyński – Wiceprezes Fundacji od września 2017

Były członek Samorządu Wydziału Mechanicznego i Zarządu Parlamentu Studentów. Trener sekcji szkoleniowej Samorządu Studenckiego. Był koordynatorem rajdu studenckiego – Rajdu Mechanika oraz Pochodu Juwenaliowego.

Od września 2017 roku, jako Wiceprezes (wcześniej Członek Zarządu) Fundacji Manus, zajmuje się m.in. informatyzacją Fundacji. Pilnuje także organizacji konferencji studenckich oraz dogląda projektu Wsparcia Działalności Studenckich i mTransportu.

Lubi pracować w samotności, przez co często wychodzi z Fundacji jako ostatni. Rzeczy niemożliwe do wykonania przekuwa na wyzwania. Pierwszym krokiem w każdym rozpoczynanym projekcie, jest dla niego napisanie listy rzeczy do zrobienia i staranne dobranie zespołu.

Dominika Stempień – Członkini Zarządu Fundacji

Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej. Dwa razy była główną koordynatorką Juwenaliów PWr.

Będąc Członkinią Zarządu od czerwca 2017 roku, zajmuje się głównie Biurem Obsługi Klienta. Oprócz tego, opiekuje się ubezpieczeniami dla społeczności PWr, Piknikami Integracyjnymi, WolontariaTami, Dniami Aktywności Studenckiej oraz Centrum Kultury Akademickiej i Inicjatyw Lokalnych.

Razem z nią do Fundacji wpadają promienie słońca. Po godzinach ekspertka od zdrowego żywienia. Najlepiej czuje się, kiedy jest blisko natury i gdy wszystko jest dobrze zorganizowane.

Magdalena Grałek – Członkini Zarządu Fundacji 

Były Pełnomocnik Zarządu Parlamentu Studentów PWr ds. Wrocławskiej Inicjatywy Samorządów Studenckich. Absolwentka Wydziału Podstawowych Problemów Techniki, na którym pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Samorządu Studenckiego.

Członkinią zarządu została we wrześniu 2017. Sprawuje pieczę nad fundacyjnymi Hostelami, Studenckim Bankiem Stancji, mSportem, Wyjazdami Studenckimi i Obozem Studentów PWr.

Wspólnie tworzą kreatywną mieszankę wybuchową. Każdy z nich jest inny, dzięki czemu świetnie się uzupełniają. 

Kategorie:
  Aktualności, Informujemy
ten post zostało udostępnione 0 razy
 000